maanantai 3. marraskuuta 2014

Marraskuun ensimmäinen maanantai



Heips, kyllä minä olen täällä. Onhan siitä hyvin hyvin pitkä aika, mutta nyt vihdoinkin pääsin tänne päivittämään blogiani. Kyllä sitä kiirettä on ollut, mutta se on mielestäni kelvoton tekosyy. Minä todella rakastan kirjoittamista ja nyt minun on parempi pitää lupaukseni. Päivittää blogia ainakin kerran viikossa, se on aika pakollista.
Koko päivän on satanut, onhan se vähän ikävää. Laitoin tuoksukynttilöitä palamaan, järjestelin tavaroita uuteen uskoon ja pyyhkinyt pölyjä.

Tänään käväsin Only-liikkeessä ja olin ihmeissäni, kun myyjä ehdotteli kaikenlaisia vaatteita. Minun ei pitänyt mennä koko liikkeeseen, mutta alennuskyltit houkuttelivat. Ihmeellistä, mutta myyjän löytämät vaatteet olivat täysin omaa tyyliäni. Onneksi vaatteet olivat alennuksessa, taisin ehkä vähän liikaa törsätä rahaa. En ole vihainen itselleni, säästäminen ei ole minun juttuni. Mukaan tuli kaksi perustoppia, viininpunainen ja musta. Myyjä sanoi, että nämä topit ovat elinikäisiä. Viininpunainen tunika, jonka alle ajattelin laittaa viininpunaisen topin. Ruskea keinonahkatakki, joka oli todella hyvä päällä. Korosti vyötäröäni, myyjäkin kehui kovasti.

UFF:issa on taas tasarahapäivät. Olen käynyt siellä ja tehnyt ihan kivoja löytöjä. Olin tänään Sörnäisten UFF:issa, löysin potentiaalisia vaatteita, mutta eivät ne loppujen lopuksi olletkaan niin minua. Aina kannattaa kokeilla ja sen jälkeen tehdä ostopäätös!

 Mitäs muuta, no olen hullaantunut DVD:eihin. Ostin tänään kaksi leffaa ja pian alkaa säilytystila loppua.

Kuvia tulee jossain vaiheessa, kun löydän ensin sen kameran ja laturin. Niillä on aina tapana kadota, pysyn silti positiivisena.

Marraskuu, huh huh. Aika kuluu. Pian on joulu, no ei nyt ihan vielä.

Mainiota marraskuun alkua!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti