maanantai 12. tammikuuta 2015

4€ päivät

Kävin tässä näin pari päivää sitten UFF:issa kiertelemässä. Sovitin muutamia vaatteita, mutta ne eivät imartelleet vartaloani. Yhdet farkkulegginsit saivat peppuni näyttämään kaksi kertaa isommalta. Voi harmin paikka!

Tänään töiden jälkeen menen neljän euron päiville. Toivon löytäväni parit todella hyvin istuvat farkut, sekä tummat että vaaleat denimit. Niitä tarvitsee aina. Nyt olisi oiva tilaisuus hankkia!
Voisin samalla katsastaa kevätvaatteita ja suunnitella omia keväisiä tyylejä. Värien kanssa on niin lystiä leikkiä!

Olin ulkona, hyytävän kylmä. Kasvot melkein jäätyivät! Pakkasessa on yksi hyvä puoli, jos väsyttää valtavasti, voin luvata, että sen jälkeen kun on odottanut bussia kylmässä ilmassa, ei väsytä enää. Silmät heräävät ja kirkastuvat! Halpa piristyskeino, riskinä vilustuminen. Enemmän päälle vaan!

Unohdin toivottaa upeaa uutta vuotta, 2015! Olkaa urheita värien suhteen! Minullakin on pinkki talvitakki, en ole törmännyt toiseen samanlaiseen. Oma tyyli kullan kallis!

Mitä värejä en voisi missään nimessä käyttää?!?!

Uskon, että voisin kokeilla mitä tahansa väriä. Kaikki värit eivät kuitenkaan saa parhaita puolia esiin. Minulla on tummat piirteet, joten vahvat värit ja intensiiviset sävyt pukevat minua. Ikisuosikki punainen!  Voisin pukeutua punaiseen joka päivä, se on väri, johon ei ikinä kyllästy. Joulu on ohi, ei se estä minua. Värit piristävät tylsiä päiviä!

Talven top 3 värit!

1. Valkoinen

Hentoinen, hempeä. Ole varovainen, valkoisella on tapana likaantua!

2. Pinkki

Pientä piristystä tarvitsevalle, älä pelkää. Kokeile, et menetä mitään. Voit jopa löytää uusia puolia itsestäsi! Anna mennä!

3. Oranssi

Vähän harvinaisempi väri minun vaatekaapissani. Oranssia mä metsästän! Tahdon saada paljon! Kun on ikävä lämpöä, oranssi lämmittää mieltäsi.

Mahtavaa maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti